Oprogramowanie do obsługi klienta

0
128
Oprogramowanie do obsługi klienta

Praktycznie każda firma ma klientów, którzy chcą kontaktować się z nią o dowolnej porze, a także w dowolny sposób, by natychmiastowo zostały rozwiązane ewentualne problemy. Oprogramowanie do obsługi klienta Conpeek.com jest w stanie spełnić wspomniane wcześniej oczekiwania, z kolei przedsiębiorcy pozwala na pełną kontrolę przede wszystkim nad procesami obsługi klienta. Dlaczego przedsiębiorca powinien zdecydować się na program do obsługi klienta?

Dostępność dla klienta 24 godziny na dobę

System do obsługi klienta Conpeek jest w stanie stworzyć klientom niesamowitą możliwość, by mogli się oni kontaktować przez ulubiony kanał – chat/SMS/e-mail. Ponadto oprogramowanie zagwarantuje bardzo szybkie podejmowanie rozmów, a także ważnych zadań przez konsultantów. Świetnym krokiem dla przedsiębiorstwa będzie zapewnienie klientowi jego obsługi nawet poza godzinami pracy.

Skrócenie czasu obsługi zgłoszenia

Omawiany system przeznaczony do obsługi klienta umożliwi na niezwykle efektywne zarządzanie zgłoszeniami klientów. Program pozwoli bowiem na skierowanie klienta bezpośrednio do właściwego zespołu czy opiekuna, a także będzie w stanie załatwić zgłoszenie już w trakcie pierwszej kontaktu.

Wykorzystanie samodzielności klientów

Oprogramowanie daje klientowi dostęp nie tylko do informacji, ale również dokumentów, by ten mógł rozwiązać swój problem praktycznie bez udziału konsultantów. System oczywiście zapewni także pomoc konsultanta praktycznie na każdym z etapów samodzielnego załatwiania sprawy.

Efektywna organizacja pracy działu obsługi klienta

Analiza danych pozwoli na poprawę obsługi klientów. Przedsiębiorstwo będzie także w stanie zarówno na zespołowe, jak i indywidualne monitorowanie wskaźników. Narzędzie pozwoli także firmie na ocenienie jakości świadczonych przez nią usług.

Prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientem

Warto wiedzieć, że automatyczna identyfikacja klienta jest w stanie przyspieszyć obsługę zgłoszeń. Oprogramowanie pozwala ponadto na uzyskanie dostępu do profilu poszczególnych klientów, a także historii jego kontaktów. Koniecznie trzeba także wspomnieć, że omawiane oprogramowanie służące do obsługi klienta posiada również specjalną aplikację dla klienta.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here